Tuesday, September 20, 2011

Mandlitega ahjuvirsikud

Olen ammu plaaninud proovida ahjus nektariine või virsikuid mandlite ja meega ning hiljuti poes puuviljaosakonnas komistasin ma lihtsalt virsikukastidele otsa ja see oli kindel märk, et tuleks virsikuid osta :) Teistele koostisosadele ma eriti ei mõelnud, teadsin, et mul igast tavaari olemas, mis peaks sobima küll. Sama virsikumagustoidu mis mul peas keerles, leidsin ka sõbranna blogist.

Kasutasin päris küpseid virsikuid, et neid lihtne poolitada oleks. Lõikasin noaga tiiru peale kuni kivini ja keerates poolitasin virsikud. Jagasin need ahjuplaadile ja igale virsikupoolikule jagasin koostisosi järgmiselt:

1/4 tl taluvõid
1 tl mett
0,5 tl fariinsuhkrut
1 sl mandlilikööri
1 sl mandlilaaste

Koostisosad peal, lükkasin virsikud ahju 175 kraadi juures 20 minutiks. Natukene segu voolas küpsemisel ka ahjuplaadile. Kui serveerisin virsikuid, tõstsin lusikaga ka plaadile voolanud segu veel peale.

Jube maitsvad olid, tundsin ainult vaniljejäätisest kõrval puudust :)
Head isu!

No comments:

Post a Comment