Sunday, September 18, 2011

Kerged pestorullid juustuga

Kui on tulemas külalisi või tahaks ise miskit head näksimist õhtuse filmi kõrvale siis üks kindlamaid asju, mis alati peale läheb, on lehttaigna pestorullid. Panen selle siia kirja kuna kui olen neid teinud siis paljud on küsinud mis sinna vahele olen pannud jne.Ostan tavaliselt kas lehttainast või pärmi-lehttainast. Seekord viimast. Eriti meeldib mulle lehtedena müüdav tainas mitte kokku rullitud. Kiloses pärmi-lehttaignas on 4 lehte, millest saab neli rulli, igast rullist üks plaaditäis ampse. Kilo taigna peale läks täpselt üks purk (190g) pestot. Mul oli kaks poolikut purki, üks tavaline basiilikupesto, teine tomati-basiilikupesto, mõlemad sobivad ideaalselt. Omavahel kokku ma neid ei sega, ikka üks rull ühe pestoga, teine teisega :)
Igatahes rullin lehe laiali vähe piklikuks, määrin peale veidi kas sulanud võid või õli. (mõni pesto on ikka väga õline, siis lisaks õli ei pane) Selle peale 2 suurt tl pestot ja ajan laiali, raputan peale juustu ja veidi soola ning rullin tihedalt kokku. Lõikan suhteliselt õhukesteks tükkideks ja laotan ahjuplaadile. Kuna vahel on õli/või, siis pealt ma neid enam ei määri muna ega millegagi. Ahjus on 225 kraadi juures kõrgemas vahes kuni pealt on kenad kuldpruunid. Imemaitsvad :) Kui külmikus on üleliigset vorsti või seeni või mida iganes, saab samu ampse teha ju tegelikult kõigest: singi-juustu, seene-juustu, tomati-basiiliku, whatever ja kõik on maitsvad :)Head isu!

No comments:

Post a Comment