Sunday, December 4, 2011

Pannkoogid pärmiga

Juba ammu olen proovinud teha häid pakse pannkooke nii sooda kui küpsetuspulbriga aga need vajuvad ikka peale jahtumist ära seega läksin nüüd kindla peale välja ja tegin pärmiga.
Kasutasin:
25g pärmi
500ml piima
600g jahu
2muna
10sl suhkrut
0,5tl soola
0,2dl õli
vanillsuhkrut
Sulatasin pärmi soolaga ning segasin suhkru, lahtiklopitud munade, piima, jahu ja teiste ainetega ja lasin kerkida. Päris suureks kerkis, mul jäi kausist igatahes puudu ja hakkas üle ajama :) Kavatsesin tainast kaks korda kergitada aga kui juba üle kerkis, hakkasin ruttu küpsetama, et tainast eest ära saada ja unustasin täielikult eelmise mõtte. Mõnus, päris õiged paksud pannkoogid, ma olen rahul :)
Head isu!

Õhtul saime pannkooke filmi kõrvale nosida, seekord oli kinokavas film nimega "Immortals." See film oli nii halb, et ma ei taha sellest rohkem rääkida. Samas paar päeva tagasi vaatasime filmi nimega "Drive," mis mulle väga meeldis. Kuigi tegemist oli täiesti tüüpilise draamaga siis heaks teeb filmi selle venitatud kaadrid. Pikad kaadrid sellest kuidas mees lihtsalt aknast välja vaatab või mööda linna ringi sõidab. Kuidagi lummavad kaadrid lausa, palju annab nendele juurde ka soundtrack, mis oli samuti super! Film oli ülimalt uimane ja aeglane ning kui üldiselt ajaks see mind närvi siis selle puhul tegi see just filmi heaks :)

2 comments:

  1. Peaks ka millalgi sellist varianti proovima. Tunduvad nämmad!

    ReplyDelete
  2. Proovi, tõesti head olid! Sellisena nad jäidki paksuks mitte ei vajunud kokku nagu mul tavaliselt küpsetuspulbriga :))))

    ReplyDelete