Wednesday, December 14, 2011

Juurvilja püreesupp kanaga

Supipäev!!! Ma ei ole eriline supiinimene aga ma õpin ka alles :) Kallis kaasa on mul veidi tõbine seega midagi suurt kokkama ei hakanud kuna tal nagunii erilist isu pole. Tegin juurviljasuppi kanaga. Alguses ei pidanud see püreesupp olema aga mulle tundus, et nii oleks hea. Oligi :)
Kasutasin:
800ml vett
2 väiksemat kartulit
2 keskmist porgandit
1 sibul
1/2 punast paprikat
3 küüslaugu küünt
1 purk purustatud tomatit
1,5 kanapuljongi kuubikut
1,5sl Merevaiku
1sl mett
õli
sool
pipar
basiilik
parmesani juust!!!
Hakkisin sibula ja 2 küüslaugu küünt ning kuumutasin neid veidi õlis. Lisasin tükeldatud kartuli ja porgandi ning vee. Keetsin natukene pehmemaks ja lisasin puljongikuubikud ning konservi. Keetsin kuni porgand ja kartul olid pehmed. Samal ajal tükeldasin kana ja pruunistasin selle panni peal. Kana maitsestasin vähese soola ja pipraga ning riivisin peale ka ühe küüslaugu küüne ning ribadeks lõigatud paprika. Kui juurviljad olid pehmed, lükkasin kogu juurviljade kompoti blenderisse ja blenderdasin ühtlaseks massiks. Tagasi potti valades lisasin supile kana ja paprika ning lisasin merevaigu ja mee. Kõige viimasena viskasin potti väikse peotäie sügavkülmast võetud värsket basiilikat. Kui merevaik on sulanud, on ka supp valmis. Serveerides raputasin supile parmesani juustu. Mina kasutasin riivitud kuivatatud varianti. Parmesan selle supi peale on vajalik, see toob kõik maitsed kokku ja on lihtsalt super!

Head isu!

No comments:

Post a Comment