Tuesday, December 13, 2011

Meekana

Tänane õhtusöök: meekana ananassiga. Kana ja ananass sobivad minu arvates imehästi kokku! Lisame nende kahe hulka veel ka mett ning veidi juustu ning mina olen müüdud :)
Mis ma siis kasutasin:
kanafilee (igaühele üks fileetükk, seega mul 2tk)
2 ananassiviilu (purgist)
2sl mett
2 küüslaugu küünt
soola
pipart
õli
Esiteks maitsestasin filee soola ja pipraga ning panin kõrvale oma korda ootama. Pann juba kuumas vähese õliga ja sinna riivisin küüslaugu sisse. Raputasin nats panni, et kõik õli saaks küüslaugumaitseliseks ja seejärel panin ka fileetükid pannile. Väga kiirelt keerutasin neid pannil, et mõlemad küljed oleksid veidi valged ning seejärel lisasin pannile mee ning hakkasin fileetükke mee sees keerutama kuni kana oli välimuselt peaaegu valmis. See käis hästi kiirelt ja tegelikult mesi andis kanale pruunika värvuse ja see ei olnud täiesti valmis veel. Võtsin kana pannilt ning asetasin ahjupannile. Iga fileetüki peale asetasin ühe (võib ka kaks :)) ananassirõnga ning raputasin üle vähese juustuga. Ahjupannile kaas või hõbepaber peale ning 200 kraadi juures ahju nii umbes 20 minutit.
Superluks kana. Mee maitse on imeline koos ananassi ja kanaga. See on "must do again" retsept :) Maailma lihtne, kiire ja maitsev.

Head isu!

No comments:

Post a Comment