Thursday, December 15, 2011

Kreemine kook

Tundub, et ma lihtsalt ei oska lahjasid kooke teha... ma ei teagi mis on lahja kook tegelikult, jogurtikook? Korra proovisin, ei tulnud kõige parem, eks varsti proovin jälle. Hetkel selline periood, kus külmkapis leidub alati pudingut, shokolaadi, kohupiima ja sellised ained seega minu koogid ka nendest koosnevad. Seekordne kook on pudingust, vaniljekreemist, vahukoorest ja kodujuustust. Täpsemalt kasutasin:
200ml shokolaadipudingut
50g piimashokolaadi
300g kodujuustu
2dl vahukoort
2dl vaniljekreemi (kasutasin vahustatavat Sunnuntai oma)
1/2dl suhkrut
40g valget shokolaadi
2sl jahu
175g Digestive küpsiseid
50g võid
2sl kakojoogi pulbrit
Kõigepealt purustasin küpsised ja segasin kakaojoogi pulbriga ning seejärel sulatatud võiga. Ehk põhja tegin kakaomaitselise. Põhja jätsin külmkappi ootama ning segasin kokku shokolaadipudingu ja sulatatud piimashokolaadi. Teises kausis vahustasin suhkruga segatud vahukoore ja lisasin sellele vahustatud vaniljekreemi. Selle segu sisse kummutasin veel ka kodujuustu, sulatatud valge shokolaadi ja jahu. Küpsisepõhjale jagasin kõigepealt tumeda kihi ehk shokolaadipudingu oma ning seejärel heleda kihi ehk kodujuustu oma. Kui alguses tundub, et kodujuustu kihti on jube palju ja koogivorm vaat et peaaegu täis siis selle pärast ei tasu muretseda, et kook liiga kõrge tuleb sest see kõik vajub alla. Mul oli vorm kolmveerand täis aga kui lõpuks kook oli jahtunud, oli see täitsa normaalne õhuke. Niisiis, kõik kihid kenasti vormis, lükkasin vormi 160 kraadisesse ahju 40 minutiks. Kõige parem on see kook täielikult jahtunult ehk siis näiteks õhtul teha ja ööseks külmkappi seisma jätta.
Mulle väga meeldivad sellised kreemised koogid ja pean tunnistama, et üle poole koogist sõin mina üksinda ära :)))) Niiiiii hea oli lihtsalt, et ma ei jäänud rahule enne kui kook otsas!
Head isu!

No comments:

Post a Comment