Monday, June 6, 2011

Tervitus!

Ma elan selleks, et elu nautida! Nauding koosneb minu jaoks väikeste aspektide harmooniast - ma olen õnnelik köögis askeldades, näpud mullas istutades, naudin nii rahulikku sooja loodust kui meeletuid lume- ja vihmatorme, hindan kärarikkaid linnatänavaid ja Tallinna vanalinna kl 03 suvisel ööl, tunnen täielikku rahu kui minu abikaasa käed on ümber minu ja ta ütleb, et kõik saab korda. Kõike elus tuleb nautida, kõik miinused on võimelised kokku andma plussi. Tihtipeale ilma miinusteta ei suudeta plussi üleski leida. Tõsi, alati ma lihtsalt ei viitsi ja löön hetkeks käega kuni meenutan endale, et suudan kõik ise meeldivaks teha kui seda vaid tahan. Seetõttu hakkasin ka blogi pidama. Olen köögis olnud asjalikum nii mõned aastad, aias alles teine hooaeg. Igal sügisel kui hakkan keediseid valmistama ja köögivilju marineerima leian ennast mõtlemast, et huvitav kuidas ma eelmine aasta seda tegin... ja no ei mäleta. Hea oleks teada, sest teinekord teen purgi lahti, maitsen ja nendin, et selliseid küll enam kunagi ei tee aga kuna pole kirjas kuidas tegin, juhtub õnnetus veel teinegi kord. Kaks aastat olen teinud ka verivorsti jõulude paiku ja mõlemal aastal teinud samasuguseid vigu, kuna esimese aasta õppetunnid on juba ununenud või meenuvad alles siis kui lollused juba tehtud.
Aiaga on kohati veelgi keerulisem :) Panen kevadel maha kõikvõimalikke seemneid, kenasti ka mingi paberilipaka nimega juurde aga kui peenrale istutan, siis enam paberilipakat alles ei hoia ju. Ja kui siis hakkab kasvama ning näiteks augustis õitsema, vilja kandma, tahaks mäletada kasvõi seda, mis ajal ma ta maha panin ja täpselt mis sorti ostsin, et järgmisel aastal varem, hiljem või samal ajal maha panna. Või päris kindlasti enam mitte seda taime istutada.
Blogin eelkõige enda jaoks, et järgmisel hooaja alguses üle vaadata selle hooaja tegemised, neid meenutada ning eelkõige õppust võtta. Õpetan iseennast ja kui ka keegi teine minu headest/halbadest kogemustest abi saab, olen ainult õnnelikum :)
Teretulnud on ka kõik õpetused-soovitused kuna mina olen harjunud tegema kõike katsetamise meetodil. Köögis retseptidest ma kinni ei pea, köögikaalu mul ei ole, kõik käib silma ja tunde järgi. Aias samuti isutan mis parajasti tundub huvitav ja vaatan mis välja tuleb.
Kuna hetkel on käimas tihe hooaeg aias lille ja köögivilja osakonnas, hakkan arvatavasti sellest pihta kui kevadised istutamised veel peaaegu värskelt meeles.

Vahvat lugemist!

1 comment:

  1. Palju õnne! Saigi esimene postitus tehtud, ei olnudki nii hirmus eks ja väga hea lugemine veel pealekauba! ...ootan juba kannatamatult järgmisi postitusi! :)

    ReplyDelete