Tuesday, June 14, 2011

Jääkohv vol2

Nonii, sain targemaks, ei olegi tarvis jääkohvi sees vahukoort kasutada ... korralik piim tuleb osta!!! Ajal, mil jääkohv jäi vesiseks ja piim ei vahutanud, oli periood, kus sattusin mitu korda järjest oma kodupoodi - Grossi. Jääkohv Grossi piimaga on lausa paha!!! Vesine maitse ja piim ei vahuta. Et maitset normaalseks saada, kasutasin lõpuks vahukoort. No toimis küll ja oli hea aga ikkagim ma ei olnud vaimustuses mõttest, et minu igapäevase kohvi sees on vahukoor. Samas proovisin ka Tere 3,5% piima. See vahutas küll imehästi ... AGA lehma maitse oli juures. Liiga rammus minu jaoks. Tüüpiline eestlane onju, küll on vee maitse, küll on lehma maitse! Millegipärast on minule oluline see, et jook oleks mõnus vahune ja õhuline ja 3,5% piim seda tegi. Kuna rammus piim juba ostetud, kasutasin selle ära, tegin pooleks 2,5% piimaga ja siis oli juba väga hea.
Aga võin öelda, et täiesti tavaline 2,5% Alma piim vahutab väga kenasti ja mõnusa pehme maitsega on ka. Uurisin ka Coffee In töötajalt, et mida head nemad veel jääkohvi sisse lisavad peale kohvi, piima, jää ja maitsesiirupi. Tuli välja, et kondentspiima. Eile kallike käis mul poes kondentspiima shoppamas ja täna siis proovisin sellega. Noooh, mis ma ütlen, kohv oli muidugi imehea, samas ma ei ütleks, et ilma kondentspiimata see palju halvem oleks. Lihtsalt õige piim oli lõpuks :) No nii kaua kuni mul see pakk kodus on, joon ma siis jääkohvi järgmise retsepti järgi:

16 cl kanget kohvi
36 cl külma piima
5-6 kohvijää kuubikut (mina neid ei purusta kuna blender teeb need nii puruks et sulavad liiga kiiresti ära)
2 cl kohvisiirupit (Mul Monini Toffee Nut)
2 tl kondentspiima

Täna hommikul olid kohvijää kuubikud otsas ja kasutasin täiesti tavalist jääd, ei tulnud ka nende sulamisest mingit vesist maitsest. Tundub, et olen enda jaoks ideaalse retsepi leidnud :) Kondentspiima kasutan kuni see pakk otsa saab, siis võtan retseptist välja. Maitsesiirupist aitab. Kui siirupit ei oleks, kasutaksin vist pidevalt kondentspiima.

Head isu!

No comments:

Post a Comment