Wednesday, May 30, 2012

Värvilised grillvardad

Vahepeal on tegelikult saanud ju ka grillida ja kirja panen ma eestlastele juba hästi tavalise mõtte, nimelt köögiviljade grillimise. Kirja panen ma selle tõttu, et paljud esiteks ei tea mida valida varda otsa ja teiseks, et enamasti visatakse pestud köögiviljad vardasse ja kohe lõkkele. Minu jaoks jääb selline asi veidi maitsetuks ja seetõttu lisan ma viljadele lihtsa marinaadi, mis muudab maitset tunduvalt paremaks! Kasutasin oma kõige lemmikumaid vilju ja vardad said imehead! Panen kirja umbkaudselt oma kogused selleks, et oleks näha mis koguse peale 0,5 dl marinaadi läks. Alljärgnevast sain 18 varrast.
Kasutasin:
suvikõrvits (mõni teab seda zukiinina, või kabatšokina jne)
3 punast sibulat
2 paprikat
5 tomatit (pisemat sorti)
500g shampinjone (värsked)
2 pk Halloumi juustu
Kaste
0,2dl sojakastet
0,2dl balsamico kastet
0,1dl õli
Kastme segasin lihtsalt kõik kokku ja sellega polegi muud tegemist. Ülejäänud vardasse topitavad asjad hakiti väiksemaks ja pandi kokku ühte kaussi, välja arvatud juustu ja seened. Kallasin köögiviljade peale kastme ja segasin kõik hästi läbi. Seened võiks lõigata pooleks ja need saab panna kaussi kõige peale ja veidi neid marinaadiga koos olevate köögiviljade peal ringi veeretada, et need ka soolaka maitsega kokku saaks. Võib ka tsipa kastet alles jätta ja veel ainult seentele pritsida. Köögiviljade hulka ma neid ei pane kuna need lähevad lihtsalt katki. Juust marinaadi ei vaja, see on piisavalt soolakas ja maitsekas. Edasi kõik vaheldumisi tikkude otsa ja grillile. Need 18 varrast kadusid küll jube kiirelt :)
Head isu!

No comments:

Post a Comment