Monday, October 17, 2011

Põdra keel

Keelega on nii, et kellele meeldib ja kellele mitte. Mõne jaoks on kõigest mõte sellest lausa tülgastav. Mina vähemalt proovin ära kõik veidrused mis ette satuvad. Keel on tavapärane minu jaoks, ei midagi erilist ega vastikut. Igatahes üles ma selle kirjutan, ehk keegi tahab proovida :) Puhastasin keele ning panin külma veega potti, kuhu lisasin vürtsi, terapipart, soola, loorberilehte. Maitseainetega keel kees ikka no paar tundi. Kuskil 2,5-3h. Seejärel võtsin keele kuumast veest ja tõstsin kõrvale asetatud külma veega kaussi, kus keelel lõi nahk lahti ning selle sai ära tõmmata. Seejärel jahutasin ning lõikasin lahti. Kahju, et aega oli seekord vähe, muidu oleks teinud ka tarretise ümber aga eks teine kord. Head isu!

4 comments:

  1. VÕEHHHHH... keeeeeeel ! :D
    Aga tegelt, miks sa pole meelde tuletanud et ma sulle htmli õpetaks ja sa siia blogisse oma sisukorra teha saaks :)

    ReplyDelete
  2. Jah ja seda ka, et mul ikka veel photoshopi pole eks :) Varsti tuletan meelde, ausõna!

    ReplyDelete
  3. Renku, ma võtaks ka suurima hea meelega neid htmli tunde :)

    ReplyDelete
  4. Keel on selles mõttes üks äge asi, et see tekitab paljudes just sellise reaktsiooni nagu Renks oma kommentaari alustas kuid tegelikult on keel korralikult valmistatuna üks "suupärane" suupiste :)

    ReplyDelete