Wednesday, October 26, 2011

Leivasupp

Igat toitu on võimalik ära rikkuda seega kuigi mulle leivasupp üldiselt meeldib, olen saanud ka päris kohutavat versiooni sellest. Kuna viimati sai leivasuppi vist keskkooli ajal koolisööklas siis mul veidi isutas... ja leib ka kuivas juba kapi peal. Ise polnud ma varem seda teinud seega oli see mulle päris huvitav :) Internetist leidsin põhiretsepte kuidas seda üldse tehakse ning nende põhjal siis endale kõige mõnusam välja katsetatud.
Kasutasin:
440g leiba (Fazeri must vormileib)
4dl vett
1,5dl puuviljakompoti vedelikku
1dl puuviljakompotti
1tl vanillsuhkrut
näpuotsatäis soola
maitse järgi suhkrut

Panin leiva vette likku u 15 minutiks ning seejärel tõstsin selle potti (ei pigistanud vedelikku leivast välja). Potti lisasin veel 3dl vett ja kompotivedeliku. Kui mul oleks kompotti ja selle vedelikku rohkem olnud, oleksin seda rohkem pannud aga mul oli alles vaid kompoti põhi. Lisasin ka kompoti enda, kuhu kuulusid aprikoos, ananass, pirn, virsik. Ja keetsin madalal kuumusel kuni leib oli täitsa katki ja siis lisasin 1tl vanillsuhkrut ja tavalist suhkrut kuskil 3sl. Edasi kallasin kogu massi blenderisse ja blenderdasin mõnusaks kreemjaks. Kallasin kreemi tagasi potti ja kuna see tundus mulle ikkagi liiga paks, panin poti pliidile tagasi ja lisasin veel 1dl vett. Kusjuures kasutasin sama vett kus sees leiba leotasin. Kui mass oli tagasi potis maitsestasin üle. Lisasin veits soola ja isegi suhkrut juurde.
Tavaliselt serveeritakse leivasuppi kas vahu- või hapukoorega. Mina tegin segu hapukoorest ja maitsestamata jogurtist, mida maitsestasin vähese vanillsuhkru ja tavalise suhkruga.

Minu mälestused leivasupist olid head aga oma tehtud supp on ikka kõige parem :)))Head isu!

No comments:

Post a Comment