Monday, November 28, 2011

Kana juurviljadega karrikastmes

Kasutan karrimaitseainet suhtelist palju. Kui valin poes kastmete vahel ja variandiks on ka karrikaste, võtan üldjuhul selle. Hiljuti leidsin poeriiulilt enda jaoks huvitava toote: Rainbow karrikaste 420g, medium hot. See sisaldab ka natukene ananassi, paprikat, sibulat. Üllatavalt on see kaste suhteliselt mage, mis mulle meeldib, nii on mul võimalus soola oma maitse järgi lisada. Ka see "medium hot" ei tähenda, et tegemist oleks üldse terava kastmega. Söögitegemiseks on see väga hea aga kaasa proovis seda ka niisama külmalt liha kõrvale, siis ei sobinud :) Kui ma noaotsaga otse purgist maitsesin, tõdesin ka, et tegemist on eelkõige siiski toiduvalmistamiseks sobiva mitte valmiskastmega. Proovisin selle purgi sisu kohe kanaga ära.
Kasutasin:
400g kanafileed
200g külmutatud segu lillkapsa ja brokkoliõisikutest
200g karrikastet
riivitud juust
sool
Tükeldasin kanafilee ja maitsestasin vähese soolaga ning seejärel pruunistasin hästi kergelt pannil. Brokkoli ja lillkapsaõisikuid keetsin paar minutit, et need ei saaks päris pehmeks vaid mõnusalt krõmpsuks kuna need läksid veel ka ahju. Samas kuna ma kana tahab suhteliselt vähe ahjus olla, kartsin ma, et juurviljad ei valmi nii kiirelt. Eriti kuna ma ei jõudnud neid eelnevalt sulatada :) Külmunud õisikud viskasin keevasse vette. Kasutasin kaanega ahjupotti, mille põhja laotasin fileetükid, peale brokkoli- ja lillkapsaõisikud ning seejärel kaste. segasin kergelt ja raputasin peale riivjuustu. Ahjupotile kaas peale ja ahju u 200 kraadi juures küpses see äkki 15-20 minutit. Valmis ta oligi ja maises hästi. Brokkoli ja lillkapsas sobis karrkastmega kenasti ja tasub teinekordi teha.
Head isu!

No comments:

Post a Comment