Monday, August 8, 2011

Banaanipannukad

Puuviljakorvi ümber tiirutas üks üksik imepisike kärbes, nimetagem teda Juhaniks. Et Juhanile omasuguseid juurde ei tuleks, pidin hakkama hoolsalt oma suure tuhinaga ostetud banaanihunnikut ära kasutama. Esimene plaan oli teha banaanipannkooke. Mõeldud-tehtud. Kogused mõõtsin järgmiselt:
2 muna
9 sl jahu
300 ml piima
3 banaani
2 sl hapukoort
1 tl sidruniessentsi
paar tilka vaniljeessentsi
1 tl küpsetuspulbrit
0,5 tl soola
2,5 sl suhkrut

Tegin pannkoogitaigna nagu seda ikka tehakse, segamiseks kasutasin algusest peale mikserit. Kõigepealt vahustasin munad suhkru, soola ja essentsidega, lisasin piima ja jahu vaheldumisi, lõpuks hapukoore, seejärel purustasin kahvliga banaanid ning lisasin segusse. Mul olid head väga valmis banaanid, jube lihtsalt läksid katki ja mikserdades muutusid parajaks massiks, tükke taigna sisse ei jäänudki väga. Viimasena lisasin küpsetuspulbri.

Päris hea tainas tuli, st et sai ka suuri pannkooke teha väga kenasti aga ma ise tahtsin väikeseid seekord :) Pannkoogid said üllatavalt head, väga mõnusa banaani maitsega ja mitte mingisugust moosi ma peale ei tahtnud. Igasugune moos oleks arvatavasti banaani omapärase maitse lämmatanud. Enne esimese pannkoogi proovimist olin veel suhteliselt skeptiline, arvasin, et suhteliselt imalad koogid tulevad. Seetõttu lisasin ka sidruniessentsi aga kui juba esimest pannukat proovinud olin, küpsetasin edasi hea meelega kuna maitsesid hästi :) Isegi mu kallis kaasa, kellele üldiselt uued maitsed esimese korraga ei meeldi, oli meeldivalt üllatunud ja sõi kooke isuga. Tema samuti ei tahtnudki moosi peale, need olid ilma poole paremad!Head isu!

No comments:

Post a Comment