Monday, August 15, 2011

Kodused bruschettad

Kookide vahepalaks kasutasin oma tomateid ära, et miskit maitsvat soolast teha. Sain ka peotäie ise kasvatatud basiilikat ning endal oli mul olemas ka muid bruschetta jaoks vajalikke tooteid. Kõigepealt tahtsin ma aga saada pikka prantsuse saia, mida minu teadmist mööda müüake Tallinnas ainult Stockmannis, Kaubamajas ning Keskturul. Mina tean, et turul müüakse, Stocki ja Kaubamaja kohta olen lihtsalt kuulnud, et olevat. Prismad, Rimid ja muud ketid seda igatahes ei müü, olen korduvalt vaadanud. Keskturul vahetult enne turuhoonesse sisenemist on trepi peal üks saiaputka. Sealt ostsin ära kaks viimast imepehmet prantsuse saia.

Saia katteks kasutasin järgmist:
5 keskmist tomatit
1 hääästi suuur sibul
suur peotäis basiiliku lehti
3 pisemat küüslaugu küünt
oliiviõli
sool
pipar
NoMu Veggie maitseainet

Hakkisin tomati, sibula hästi peeneks, peenestasin noaga ka basiiliku ning küüslaugu. Segasin rohke oliiviõli ja maitseainetega. Saiaviilud röstisin ja hõõrusin kergelt küüslauguga. Samas kuna panin küüslauku ka katte sisse, ei näinud erilist vaeva saia hõõrumisel. Tõstsin katte saiale ja imemaitsvad bruschettad olid valmis. Tõesti head saiad, peaks teinekordki tegema. Prantsuse saia peal on mõnusad väikesed ampsud mida ka külalistele pakkuda.

Head isu!

No comments:

Post a Comment