Tuesday, January 17, 2012

Forell sinihallitusjuustuga

Ma ei olnud kunagi ise selle peale tulnud, et kala peale tavalise juustu või mozzarella asemel sinihallitusjuustu panna. See mõte tundus minu jaoks natukene liiga äärmuslik kuna kala on pehme maitsega aga sinihallitusjuustul on väga konkreetne maitse, mis tapab kõik teised. Sain selliselt tehtud kala jõulude paiku ema juures ja ma olin üllatunud kui hea see oli!!! Kuna ka kallile kaasale maitses, tegin seda hiljem ka kodus.
Kasutasin:
2 forellifilee tükki
sinihallitusjuustu
2sl majoneesi
pipart
tilli
Asetasin kalatükid eelnevalt valmis lõigatud fooliumile ja maitsestasin kalatüki vähese pipra ning tilliga ja lisasin 1sl majoneesi kalatüki kohta. Ajasin tüki peal majoneesi laiali ja asetasin peale sinihallitusjuustu tükikesi. Kuna mul oli hästi soolane juust siis ma ise soola ei lisanud. Meisterdasin fooliumist kalale laevukese ümber, et sulanud juust minema ei voolaks. Fooliumi jätsin pealt katmata ja lükkasin kalatükid ahju ning küpsetasin 200 kraadi juures 20 minutit. Tõesti hea oli! Täna on jälle kalapäev ja mul kohe kahju, et see juust otsa sai, peab tänaseks midagi muud välja mõtlema :)

Headi isu!

No comments:

Post a Comment