Wednesday, January 11, 2012

Ahjuforell porgandikreemil

Taas kord on kätte jõudnud kalapäev. Tehtud sai forelli ja juurde tahtsin teha kartulikreemi aga kuna me sööme jube vähe kartulit, avastasin, et need olid kapis vanaks läinud :))) Värsked ilusad porgandid olid see eest täiesti valmis asendustöö ära tegema ja etteruttavalt olgu öeldud, et ma olen absoluutselt kindel, et porganditega kreem on kordades parem kui kartulitega :) Kraami sai kahele järgmiste komponentidega:
2 forelliükki
4 suurt porgandit
100ml vahukoort
tilli
soola
pipart

Kala tegin hästi lihtsalt - raputasin peale vaid veidi soola ja pipart ning küpsetasin 15 min ahjus. Ega muidugi kreem ka keeruline polnud :)))) Lõikasin porgandid tükkideks ja keetsin kuni olid pehmed. Seejärel läksid progandid blenderisse koos vahukoore ja vähese soolaga. Blender tegi kreemi väga mõnusaks, kergelt vahuseks. Mina blenderis olevat toitu väga maitsestada ei julge kuna kardan, et maitseained mida pealt juurde viskan, ei jõua alati põhjani välja või viskab need just põhja ja peale jääb maitsetu osa. Nii võib ülemaitsestada või vastupidi. Igatahes ma kallasin kreemi potti, kus seda edasi soola ja pipraga maitsestasin. Serveerides lisasin tilli. No oli ikka maailma maitsev kreem küll. Mõnusalt magusad porgandid olid ka mul parajasti. Kala oli ka hea aga mis ma sellest kalast ikka kiidan, kõik teavad kuidas soola ja pipraga maitsestatud forell mekib :)
Head isu!

No comments:

Post a Comment